Ana Sayfa>> Yok Artık
Okuma Süresi 5dk
Çikolatanızın Son Parçasını Kiminle Paylaşmak İsterdiniz?
Cem / 04 February
161 0
Herkesin sevdiği çikolata markası Milka, yeni bir reklam kampanyasıyla konuşuluyor. “Dare to be Tender” adını verdikleri kampanya ile daha önce yapılmamış bir projeye imza attılar.

Klasik reklam kampanyalarında ürünlerin üretim süreci projeye dahil olmuyor; hediye ürün, kampanya, indirim gibi durumlarla reklam yapılıyor. Milka, bu projesi için tüm çikolatalarını bir kare eksik üretiyor.

 

 

Raftan aldığınız Milka’nın bir karesinin gerçekten eksik olduğunu görüyorsunuz… Ve kampanyanın internet sitesine girip pakedin içindeki kodu girdiğinizde eksik parçayı size göndermelerini isteyebiliyorsunuz. Daha güzel tarafı ise o minik parçayı sevdiğiniz birine gönderebilmeniz.


 

Eksik parçayı sevdiğiniz birine göndermeyi tercih ederseniz çikolatayla beraber bir zarfta iletilecek mesajı/yazıyı da seçebiliyorsunuz.

 


13 milyon çikolata paketinin üretildiği kampanya Fransa ve Almanya’da hayata geçirildi. Bir iletişim kampanyası için bu kadar zahmete girilir mi diye düşünebilirsiniz, haklısınız da… Ancak hem tüketiciyi sürece dahil edip ona deneyim kazandıran, hem de bolca sosyal medya paylaşımının önünü açan kampanya gerçekten başarılı diyebiliriz.